Wednesday, April 24, 2013

DAH SEBULAN AMIK HERBALIFE..KENAPA TIADA PERUBAHAN PUN?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Saya  didatangi oleh salah seorang customer malam tadi..Sejak jadi coach dua bulan lebih ni, inilah satu-satunya customer yang amik Formula 1 tapi tak nampak kesan langsung..

Dia tanya saya..
Dah dekat sebulan saya consume Formula 1 Herbalife..takde penurunan pun berat saya?
Saya tanya dia balik
Cuba adik bgtau akak camane adik ambil, betol ke ikut apa yang akak ajar?
Dah nampak muka terkulat-kulat dah serba salah..
Saya amik cam yang akak ajar lah..pagi sekali shake , tengahari makan cam biasa, malam shake lagi sekali kan..
Ok..Air camanae?berapa liter?cukup tak 4 liter minimum?
Dia garu-garu kepala yang tak gatal..
tak smpai dua liter pun kak..satu liter lebih sikit je..
Haaaa...tu dia..kesalahan utama!Teruk kena dengan saya malam tu..tu laa..tak nak dengar cakap coach..Saya marah kat dia..bukan marah apa, sbb tak SERIUS!Tak ikut apa yang saya cakap..terutama bab air tu..Bila kita tanya..serius ke nak turun berat? "ye kak..saya nak kurus macam zaman bujang dulu"..Cakap beria-ia tapi suh buat tak buat pulak..Alahai..

Untuk pengguna herbalife diluar sana, ikutlah cakap coach anda..Jika anda ikut je A-Z, pasti anda akan berjaya dapat apa yang anda idamkan..Jangan bagi seribu alasan yang anda sendiri cipta!Sebelum consume Herbalife, pastikan anda ubah tabiat anda..jika rasa susah nk ikut, susah nk minum air banyak-banyak, susah nak kena pergi ulang-alik ke toilet..ok..tak payah consume terus!mesti membazir je nanti duit yang anda laburkan tu..

Fikirlah..dan hargailah setiap duit yang anda laburkan untuk membeli Herbalife..Untuk mengubah masa depan, kita yang harus ubah dulu tabiat kita sendiri..

Ada siapa-siap teringin nak saya jadi coach?Tak garang, marah sikit je..marah untuk kebaikan takpe kan..hehehe..Call saya 014-8130090 atau email mariazul127@gmail.com

 
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...