Monday, July 22, 2013

SuPerViSOR...Akhirnya..

Bismillah.

Assalamualaikum & Salam sejahtera..

Akhirnya..
A'aa..yerlaa..bukan senang tau..journey saya ke SUPERVISOR.. Cam orang lain ada yang mudah..Tapi bg saya, itu semua memerlukan pengorbanan yang cukup cukup cukup besar..tambah-tambah lagi dengan status saya sebagai seorang ibu, isteri dan wanita bekerjaya ni..dan takde kenderaan..Kenderaan saya hanyalah public transport je..Saya pun takde duit..takde simpanan pun..walaupun dah kerja lama..Tapi betolah kata diorang..
"No money no problems, no initiative biggggg problems!"
Memang betol tu..kalau kita takda usaha untuk menuju ke arah cita-cita kita, mesti kita akan jumpa jalan buntu..dan mungkin jugak lambat-lambat kita akan jatuh terduduk..


Jangan lah cepat kecewa..memang tak dinafikan, bila kita rasa bersungguh sangat nak kan sesuatu, and then bila tak dapat..mesti rasa sedey & kecewa sangat sangat..Tapi itu kan proses..proses untuk suatu kejayaan yang bakal kita raih..satu tapak, satu tapak kita perlu melangkah..yang penting kita melangkah..kalo kita berhenti, kita tak kan dapat apa kecuali penat!


Saya dah buktikan..hurmm..walaupun baru je bermula..tapi saya dah buktikan untuk ke supervisor, saya dah sampai ke titik nyer..tapi perjalanan untuk kejayaan yang lebih dalam herbalife masih lagi JAUUUHHHHH...
So..jangan give up!berusaha jer..selebihnya kerja Allah..Good luck pada yang belum supervisor!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...