Monday, May 13, 2013

PENOLAKAN!!ADAKAH ANDA SUDAH BERSEDIA??

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamualaikum..Selamat Pagi semua..

HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?
^_^

Cerita agak dah basi, tapi nk cerita gak..hehehe...sempena balik mengundi haritu, saya dan adik saya ambil peluang untuk timbang orang di pasar Kuala Berang..Sebenarnya, pengakuan ikhlas saya nak buat, saya tak pernah guna DMO "walk & talk" ni tau!Memang FIRST TIME!Gulppp! memang perasaan berdebar tu terasa sangat..Yer laa kan..TAK PERNAH kot..Tapi yang selalu diingat kan oleh orang yang dah berjaya dalam HERBALIFE..
Jangan sesekali takut dengan "penolakan" orang terhadap kita..penolakan demi penolakan, akan buat kita makin kuat!
Yerr...saya dah sedia untuk "ditolak" ! hahaha..First time approach sorang makcik ni, saya baru bukak mulut .."Makcik, nak timbang badan tak?percuma jer..Makcik boleh tahu 8 perkara penting dalam badan.."
"Huh!orang dah nk balik panas-panas terik ni dia sibuk nak timbang orang!"

Gulpp..telan air liur lagi..PENOLAKAN..takpela, rasa memang sedih, tapi takpe..saya fikir makcik tu lagi sedih sebab dia tak bagi peluang kat diri dia untuk dengar 8 perkara dalam badan, dan paling penting, langsung tak sempat dengar apa pun pasal herbalife!
Saya dan adik saya timbang jer siapa yang nak timbang..Lepas terangkan analisa badan, saya akan bercakap sikit pasal Herbalife..Dan bagi flyers untuk dia hubungi saya kalau berminat..




Memang benar.....Bukan mengejar jualan semata, yang penting, bila dah bagi penerangan, saya dh cukup puas hati..Saya dah buat "kerja" saya sebagai seorang yang tahu pasal herbalife..Saya nak bercerita dengan semua orang, agar tiada lagi yang salah anggap pasal nutrisi sihat ini..Selebihnya, itu adalah "kerja" Allah..Allah yang akan menentukan dan membuka hati seseorang untuk terima Herbalife..Allah will do the rest..:)

Untuk kawan-kawan yang baru macam saya di luar sana, jangan cepat putus asa..Timbang jer..Cakap jer..Button tu, pakai jer..InnshaaAllah, dengan izin Allah, anda semua akan bertemu dengan orang yang serius untuk ambik Herbalife..

Kepada sesiapa yang baca blog saya dan berminat dengan Herbalife, jangan segan atau malu untuk hubungi saya 014-8130090..

Sampai bertemu lagi..Assalamualaikum..

2 comments:

kurus said...

setuju dikk
akak dah banyak kali terima penolakan ... dah lali huuhu

Yani Tajuddin said...

cayalaaa marr... tak pe rejection makes u strong baybeh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...